Zmiany!

            Pewnie większość z was zastanawia się czemu zmieniłam nazwę bloga. Otóż postanowiłam, że będę tu także pokazywać moje postępy z drugim psem. Przyznam się bez bicia, że trochę go zaniedbałam. Praca z Fuksem zajmuję o wiele więcej czasu i często brakuje mi do niej cierpliwości i później wole odpocząć niż zajmować się kolejnym "problemem".
Co mnie natchnęło do tej zmiany?
-Frisbee. Jedno słowo, jedna rzecz, a potrafi tak zmotywować człowieka :D Dlaczego właśnie to? Kupiłam niedawno dyski z myślą o Fuksie, ale jako iż jeszcze takich nigdy nie miałam to postanowiłam, że przetestuje je na Hirku. Dlaczego na nim, a nie na Fuksie? Ponieważ ON'ek jest strasznie najarany na jakiekolwiek zabawki i wiedziałam, że jak rzucę frisbee daleko to bez problemu dostanę je z powrotem. Wyobraźcie sobie moją minę, kiedy rzucam dysk na małą odległość w celu sprawdzenia jak lata, a Hiro pięknie łapie je w locie. Jak to zobaczyłam, postanowiłam, że na tym jednym rzucie się nie skończy. Poszliśmy dalej na pole, gdzie jest więcej miejsca i zaczęliśmy ćwiczyć. Hiro szybko załapał o co chodzi z obieganiem i coraz lepiej radzi sobie z chwytem. Taka mała rzecz, a dostałam dzięki niej strasznej chęci do dalszych treningów. Z Hirkiem w zawodach startować nie będziemy, ale dzięki niemu udoskonalę swoje rzuty, aby w przyszłości lepiej mi szło z innym psem :D Nikt na tym nie traci. Ja się podszkolę, a pies się wybiega!
R.I.P   Jakość [*]
Blog traktuje jako swój dziennik/pamiętnik. Chcę przechowywać tu wszystkie historie, które mnie uszczęśliwiły, by móc kiedyś do tego wrócić. Chciałabym mieć tu także wspomnienia związane z Hirkiem. Będę opisywała to z czym się aktualnie zmagamy oraz nasze postępy, czyli tak jak dotychczas dołączając do tego kolejnego psa :D
Myślę, że będzie to dodatkowe urozmaicenie na blogu, dzięki czemu będzie tu ciekawiej, a w mojej głowie już powstają nowe pomysły na wpisy! Dajcie znać co myślicie o tej zmianie ;)

1 komentarz: