Wyprawka dla szczeniaka

            Jak już pewnie wiecie, 2 tygodnie temu w moim domu zamieszkał szczeniak. Oczywiście na przybycie nowego psa trzeba się wcześniej odpowiednio przygotować. Zapytałam was na moim Fanpage'u czy bylibyście zainteresowani postem dotyczącym wyprawki dla Riley. Wszyscy byli jak najbardziej za, a więc zapraszam do czytania! :D

Jeszcze zanim zacznę opisywać całość, chcę powiedzieć, że nie będzie na zdjęciach pokazanych wszystkich zakupionych rzeczy, gdyż jest ich po prostu za dużo :p Całą rozpiske tego co jeszcze znajduję się w naszej wyprawce znajdziecie na końcu ;)
Akcesoria spacerowe

1. Smycz Hauever 3m przepinana- smycz z której jestem od samego początku naprawdę zadowolona. Świetnie sprawdza się na wspólnych spacerach, a jej kolory idealnie pasują do Riley :D Kupiłam ją od mojej koleżanki.

2. Smycz czarna przepinana- nie wiem ile dokładnie mierzy. Dostałam ją w wyprawce od hodowcy. Do niej dołączona była również obroża. Z tego kompletu na razie używamy tylko obroży, a smycz myślę, że oddam do schroniska bo my mamy o wiele za dużo tego typu rzeczy.

3. Szelki bezuciskowe- kupione na zooplusie. Zakładam, że nie posłużą nam za długo, ale kiedy Riley z nich wyrośnie, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przejął je po niej Fuks lub jakiś psiak ze schroniska.

4. Smycz z mopem- zrobiony przez moją koleżankę, od której odkupiłam wcześniej wspomnianą smycz. Również nie jestem pewna co do długości, ale już ją testowaliśmy i również fajnie sprawdza się na spacerach.
Zabawki

1. Szarpak z mopem i frędzlami- również zrobiony przez moją wcześniej wspomnianą koleżankę <3 Riley od samego początku go pokochała i kocha do dziś.

2. Szarpak z mopem i piłką- również wykonany przez moją koleżankę. Nim szczenię się jeszcze nie bawiło, więc nie jestem w stanie powiedzieć czy się podoba, ale była nim zainteresowana.

3. Szarpak z futra- oczywiście również zrobiony przez moją koleżankę. Riley jak i Fuks są nim zachwyceni, więc jak najbardziej na plus! :D

4. Mopy- niezbędnik każdego psiarza :D Nam aktualnie służą głównie do nauki wymiany i idealnie się w tym sprawdzają.
5. Piłka i szarpak- Riley dostała je również w wyprawce od hodowcy. Są to zabawki, którymi pobawi się raczej jak podrośnie, ale szarpak mimo że trochę za duży to i tak sprawiał jej dużo frajdy przy szarpaniu :D

6. Własnoręcznie wykonany szarpak z polaru

7. Krowa- ukochana zabawka Riley i Fuksa. Od samego początku jak tylko się u nas pojawiła zrobiła szał. Nie dość, że piszczy to jeszcze szeleści! Idealna do szarpania. Zakupiona w sklepie Fera.pl
Proszę nie oceniać jakości wykonania tego zdjęcia XD
Reszta

1. Klatka- również niezbędnik każdego posiadacza szczeniaka jak i dorosłego psa. Zakupiona w Zooplusie

2. Drybed

3. Gryzaki- naturalne oraz te gumowe. Jak pewnie każdy wie, szczeniaki kochają wszystko gryźć, a więc jeśli chcemy, aby nasza kanapa i meble przeżyły ten okres warto zaopatrzyć się w te rzeczy. Co do naturalnych gryzaków to używamy: króliczych uszu oraz żwacze i płuca. Wszystko oczywiście suszone.

            No i na sam koniec oczywiście zaopatrzyłam się także w podkłady higieniczne, koce, karme, smakołyki, suplementy (z pokusy), miski oraz masa innych zabawek :D

4 komentarze:

  1. Gratulacje z posiadania kolejnego psa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kompletna wyprawka :) Ja nie miałam takiej przygotowanej, bo nawet nie wiedziałam, że zamieszka ze mną drugi pies, więc skorzystałam z posiadanych już rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, a ja nawet nie wiedziałam, że u ciebie pojawił się nowy domownik! Musiałam przegapić jakieś informacje, albo o nich zapomnieć. Gratulacje! Niech się zdrowo chowa i samych sukcesów we wspólnej współpracy :))
    Pozdrawiamy! | nasz blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziak. :) Powodzenia i radości życzę z nowego członka familii. :)

    OdpowiedzUsuń