Ferie czas zacząć!


            W tym roku moje województwo zaczyna ferie jako ostatnie. Bardzo długo czekałam na te 2 tygodnie luzu i odpoczynku od szkoły no i w końcu się doczekałam. Tak jak zawsze, nie chce zmarnować tego czasu na bezsensowne rzeczy i chcę zabrać się nareszcie za to, za co nie miałam czasu gdy chodziłam do szkoły.

W wielu moich postach możecie przeczytać o tym jak ważne jest dla mnie planowanie. Można powiedzieć, że ciężko mi jest funkcjonować bez jego zrobienia. Dlatego też, aby te 2 tygodnie ferii nie były zmarnowane, chcę je sobie fajnie zaplanować. Poniżej przedstawiam wam listę rzeczy, które chciałabym zrobić podczas wolnego. Czy uda mi się je wszystkie zrealizować? Tego nie wiem i dowiem się dopiero na koniec.
Część osób może uważać takie coś za zupełnie niepotrzebne, a nawet za coś co może nas tylko zniechęcić, bo zwykle nie udaje nam się zrealizować wszystkiego co zaplanujemy. W moim przypadku działa to zupełnie na odwrót. Lista pomaga mi znaleźć intencję na dany dzień i motywuję mnie do jej zrealizowania. Na koniec, nawet jeśli nie uda mi się wszystkiego zrobić, to nie jestem tym zawiedziona, a staram się wyciągnąć wnioski z tego co zrobiłam źle i co powinnam zrobić, aby następnym razem było lepiej.

-pojechać na szkolenie z Riley
-poćwiczyć fotografowanie
-dokończenie i opublikowanie filmu Riley z okazji 5 miesięcy
-rozpoczęcie nauki slalomu Fuksa
-dopracowanie dziennika treningowego dla Riley
-stworzenie dziennika treningowego dla Fuksa
-wprowadzenie zmian na blogu
-dokończenie rysunków
-zaplanowanie postów
-ogarnięcie wydatków związanych z psami
-praca nad socjalizacją psów
-regularne treningi agility
            To chyba na tyle jeśli chodzi o moje plany na tegoroczne ferie. Czy jest to dużo czy nie, sami oceńcie. Dla mnie jest to optymalna i realna do zrealizowania lista rzeczy. Wypisałam tu wszystko co chciałam zrobić wcześniej, ale zawsze brakowało czasu, a teraz w końcu go trochę mam.
Dajcie znać jak wy spędziliście ferie, a może zaczynacie je teraz tak jak ja i macie też jakieś plany z nimi związane? :D

4 komentarze:

  1. My ferie spędziłyśmy przede wszystkim na siedzeniu w domu i nic większego nie udało nam się zrobić. Poniekąd to przez moje lenistwo, ale pogoda też sporo się do tego przyczyniła.
    Powodzenia w realizacji planów na te dwa tygodnie i oby udało się Wam zrobić, jak najwięcej :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również teraz zaczęłam ferie i mam już kilka planów :D Szykują nam się grupowe spacery, codzienna praca z psami, dużo wycieczek oraz poznanie nowych osób :D Powodzenia w realizacji planów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nasze ferie się już skończyły i tak w zasadzie nie robiliśmy nic konkretnego poza większą ilością spacerków i przywracania mózgu u biszkopta na spacerach ;p Powodzenia w realizacji waszych planów! :)
    Pozdrawiamy, nasz blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam tyle planów, ale niestety nic nie wyszło :p

    OdpowiedzUsuń