Nasze plany na wakacje!

            Psie internety są już przepełnione tego typu postami, ale i ja chciałam się z wami podzielić moimi planami na tegoroczne wakacje. Już w czerwcu miałam wizję na temat tego jak chcę wykorzystać wolny czas, a ten wpis pozwoli mi wszystko zebrać do kupy i może zmotywuje mnie, by wykonać wszystko z tej listy :D

1. Praca
-25 czerwca w końcu skończyłam 16 lat, a to pozwoliło mi na podjęcie pracy. Aktualnie do 15 lipca wyprowadzam psa, a później będę starała się znaleźć coś nowego. Od jakiegoś czasu jak wiecie albo nie wiecie, zbieram na psa, a więc każda możliwość zarobienia dodatkowych pieniędzy jest dobra :D

2. Plac szkoleniowy
-Już od kilkunastu lat tył mojej działki zarasta trawą i stoi nie używany. W tym roku pokochałam sporty kynologiczne i razem z Fuksem staramy się rozwijać w agility, a w przyszłości i z borderem chciałabym mieć miejsce do ćwiczenia również frisbee, tak więc w mojej głowie narodził się plan, aby właśnie tam zrobić plac szkoleniowy. Mam nadzieję, że uda mi się nagrać coś z jego budowy, aby mieć fajną pamiątkę.

3. Tor do agility
-Jeśli zaglądaliście do zakładki "Nasze postanowienia" to wiecie, że w tym roku postanowiłam, że wykonam wszystkie przeszkody do agility. Mam odłożone trochę pieniędzy właśnie na ich budowę, tak więc teraz nie zostaje mi nic innego jak kupić wszystkie potrzebne materiały i zabrać się do pracy.

4. Kupić porządny tunel
-Planów jeśli o wydatki mam dość sporo i w większości niestety nie są to tanie rzeczy. W ich skład wchodzi dobrej jakości tunel. Wciąż przełamujemy strach Fuksa i myślę, że zakup tej rzeczy bardzo by nam pomógł. Mam nadzieję, że uda mi się go kupić do 23 lipca, gdyż wtedy jedziemy na zawody treningowe do Tych! :D

5. Start w zawodach
-Tak jak wyżej napisałam, 23 lipca jedziemy na treningowe zawody agility, które odbędą się w Tychach.  Startujemy w klasie minus zero ze względu na to, że będzie to nasz pierwszy raz. Później w sierpniu jedziemy najprawdopodobniej do Neverlandii, by i tam spróbować swoich sił.

6. Udział w seminarium
-Na początku wakacji wzięłam udział w obozie z Iwoną Gołąb (o którym możecie poczytać tutaj). Zmotywował mnie on strasznie do dalszej pracy z Fuksem i zapragnęłam znowu wziąć w takim udział. Niestety nie mam aż tyle pieniędzy, aby zafundować sobie kolejny taki wyjazd, ale bardzo prawdopodobne jest to, że będzie można w sierpniu przyjechać tylko na jeden dzień obozu również z Iwoną! Tym razem chciałabym się skupić nieco na pokonywaniu stref. Czas pokaże co z tego wyjdzie.

7. Fuks i agility
-Treningi pod okiem Iwony pokazały mi jakie mamy braki jeśli chodzi o ten sport. W te wakacje chciałabym je nadrobić, aby na kolejnym obozie lub seminarium pokazać, że wcale nie stoimy w miejscu. Musimy przede wszystkim poprawić Outy, nauczyć wysłania do przodu, obiegania i innych tego typu rzeczy.

8. Spędzać czas aktywnie
-Chyba najgorsze co można robić we wakacje to całe dnie przesiadywać w domu i nic nie robić. Lato oznacza najczęściej ładną pogodę, a więc razem z Fuksem planujemy wycieczki rowerowe i długie spacery.

9. Poprawić socjal
-Wciąż mamy w nim braki…Chcę więcej jeździć z Fuksem autobusem i nauczyć go pracy w różnych miejscach. Musimy od nowa nauczyć się skupiania uwagi, gdyż na ostatnich zajęciach agility w jakich uczestniczyliśmy zauważyłam, że i z tym mamy znów problem.

10. Pokonać strach przed wodą
-Również jedno z naszych noworocznych postanowień. Zrobiliśmy już duży postęp w tym kierunku i teraz walczymy, aby Fuksio w końcu odważył się wypłynąć na głęboką wodę. Jakiś czas temu kupiłam mu kapok, więc nie może się zmarnować! Zabawki coraz bardziej zaczynają się mu podobać, więc mam nadzieję, że pomogą nam w przełamywaniu barier :D
            To chyba 10 głównych rzeczy jakie chciałabym wykonać w te wakacje. Nie wiem czy te plany są jakoś bardzo ambitne, ale wykonanie niektórych z nich może sprawić trochę problemu. Nie tracę nadziei i myślę, że chociaż większość z nich uda mi się zrealizować i możliwe ze pod koniec wakacji, napisze post podsumowujący to jak wykorzystaliśmy nasz wolny czas!
A wy? Macie jakieś plany na te 2 miesiące laby? :D Koniecznie piszcie w komentarzu!
Pozdrawiamy!

                                                                                                                          







2 komentarze:

  1. Bardzo ambitne plany. Trzymam kciuki, żeby udało się wszystko zrealizować :)

    Pozdrawiam
    bialymaltan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby wam się wszystko udało zrealizować! Znając życie, gdybym ja sobie postawiła tyle planów to od razu by mi się odechciało je realizować :p
    Pozdrawiamy! | biscuit life - blog

    OdpowiedzUsuń