Recenzja zabawki "Snacky Strawberry"

            Dzisiaj przychodzę do was z kolejną recenzją. Tym razem będzie to zabawka na smakołyki firmy comfy (Snacky Strawberry). Kupiłam ją tak naprawdę niedługo po adopcji Fuksa. Miała być tańszym zamiennikiem KONG'a i sprawdziła się u nas idealnie…

Na sam początek może powiem coś o firmie ''Comfy''. Jest to marka należąca do polskiej firmy AQUAEL. Produkują wszelkiego rodzaju zabawki i różne inne akcesoria dla psów i kotów. Wykonanie jest porządne, a materiały użyte do produkcji są wysokiej jakości. Wszystkie zabawki, które produkuje ta firma są bezpieczne dla naszego czworonoga.

Cechy produktu
''Snacky Strawberry'' jest pusta w środku. W górnej i dolnej części znajdują się otwory przez które wkładamy jedzenie dla naszego psa. Większy ma średnice 17mm, a mniejszy 8mm.


Zabawka wykonana jest z miękkiej i elastycznej gumy. Jej nieregularny kształt sprawia, że przy odbiciu się, lata w różne, nieprzewidywalne strony.
Występuje tylko w jednym rozmiarze (dla psów małych) i jej wysokość jest równa 7cm.










Na największy plus produktu zasługuje cena. Waha się ona między 11-13zł w zależności od tego gdzie ją kupimy. Jest to bardzo mało jak za coś naprawdę dobrej jakości.
Jako iż Fuks należy do psów małej rasy, to zabawka sprawdza się u nas idealnie. Co prawda mój pies jakoś szczególnie nie przepada za gumowym tworzywem. Jednak jak włożę do środka smakołyki, to zainteresowanie przedmiotem wzrasta.
Używaliśmy jej wiele razy i nie zauważyłam jakiś większych śladów zniszczenia. Może to dlatego, że Fuksio nie należy do psów niszczycielskich. Nie mniej jednak daje radę z np. zgięciem zabawki w pysku.
Podsumowanie

Plusy +
-nieprzewidywalne odbijanie się od podłoża
-ładny wygląd
-może służyć nie tylko jako zabawka na smakołyki
-wytrzymała
-elastyczna
-łatwa w czyszczeniu
-unosi się na wodzie
-dużo miejsca w środku na jedzenie
-niska cena

Minusy -
-jeden rozmiar
-psy niszczycielskie mogą ją zepsuć, jeśli nie będziemy kontrolować zabawy

9 komentarzy:

  1. Marzy nam się taka truskawka! Super recenzja! ;)
    Pozdrawiamy M&B

    OdpowiedzUsuń
  2. Poluję na tą truskawkę już od dłuższego czasu, jednak nigdy nie było okazji aby ją gdzieś kupić. Z pewnością będę musiała to zrobić :P Firmę Comfy bardzo dobrze znam, mamy z niej parę zabawek.
    U nas każda piłka z dziurami kończy tak, że robi się takie "przecięcie" od dziury - takie jakby, hmm, pęknięcie. :/ Niby to się nie powiększa, ale później chucham i dmucham na taką piłkę, żeby została w takim stanie w jakim jest. xD Ale jeżeli jest taka wytrzymała to może zaryzykuję i kupię.
    Pozdrawiamy!
    http://smallshaggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fuks do niszczycieli nie należy, ale w porównaniu do zabawki z firmy Trixie, która wygląda jak KONG jest o wiele lepsza. Przy tamtej, po jednym użyciu już pokazały się zęby i białe ślady od żucia gumy :/

      Usuń
  3. My mamy i lubimy.
    Majlo jest średnim psem. Niszczy wszystko co stoi mu na drodze.
    Mimo to truskawka nadal żyje i nie jest zniszczona.
    Super recenzja!
    Pozdrawiam i czekam na kolejne wpisy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisaki często lubią takie zabawki i jeszcze jak wydaje czasami dziwne dźwięki to myślę, że tym bardziej na nie polują. Ja jestem dość mocno zdziwiona gdyż w ostatnim czasie kupiłam degażówki https://sklep.germapol.pl/pl/degazowki.html i zaczęłam sama strzyc mojego psa. Dziwi mnie to, że się tego podjęłam oraz to, że pupilowi to w ogóle nie przeszkadza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety również nie znam tej zabawki, ale zapowiada się całkiem fajnie. Jestem zdania, że również ciekawe są zabawki ogrodowe dla dzieci https://modino.pl/ogrodowe za którymi moje maluchy przepadają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy posiadamy kociaka to faktycznie bardzo ważne jest to, aby go dobrze wychować. Jak dla mnie spodobał się wpis o kociakach w https://mojemieszkanie.ovh/norweskie-koty-lesne-co-nalezy-wiedziec-o-tych-naturalnych-poszukiwaczach/ i moim zdaniem jest tak, że na pewno wielu z nas także tak uważa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem zdania, iż koty są bardzo fajnymi zwierzętami i na pewno warto jest je posiadać u siebie w mieszkaniu. Również fajnie napisano o nich w http://smakterrarium.pl/ciekawostki-na-temat-kotow-maine-coon/ i ja myślę,że takie koty są naprawdę świetne. W takiej sytuacji ja również rozważam teraz aby adoptować jeszcze kolejnego kociaka do siebie do domu.

    OdpowiedzUsuń