Postanowienia na rok 2017!

               Rok 2016 powoli dobiega końca. Nie jestem z niego jakoś szczególnie zadowolona, a wręcz przeciwnie. Szczęście mi nie dopisywało, a mój charakter ogromnie się zmienił. Jednak pod jego koniec, postanowiłam w końcu coś zmienić! Fuks jest z nami już ponad rok, a nic szczególnego z nim nie trenowałam mimo, że założenia miałam inne. Niestety jestem strasznie leniwa i brakuje mi do wszystkiego cierpliwości.


Cieszę się że ten rok dobiega już końca i jak to mówią ''Nowy rok, nowa ja!''. Razem z Fuksiem będziemy dążyć do bycia w końcu kimś lepszym i wziąć się za Siebie! ;D Przygotowałam listę postanowień na nadchodzący nowy rok. W zakładce ''Nasze postanowienia!'' możecie na bieżąco, śledzić nasze postępy, gdyż za każdym razem kiedy czegoś dokonamy, będziemy to odznaczać. Mam nadzieję, że w końcu zmotywuje siebie i Fuksa do roboty, a teraz zapraszam was do przeczytania całej listy, która będzie całkiem spora! :D

*Postanowienia dotyczące Fuksa*
-Zapisanie się na seminarium z frisbee  
-Zapisanie się na treningi z agility   
-Poprawić socjal
-Start w zawodach   
-Pokaz sztuczek   
-Nauczenie komendy trzymaj   
-Nauczenie trzymania przedmiotów na głowie   
-Nauczenie komendy zostań   
-Nauczenie komendy cofaj    
-Nauczenie ósemki między nogami   
-Nauczenie komendy Slalom między nogami   
-Nauczenie komendy 'Buzi'   
-Nauczenie komendy 'Do nogi'  
-Nauczenie odbijania się od różnych przedmiotów
-Targetowanie dłoni    
-Targetowanie łapą
-Nauka odbijania się od ciała    
-Nauka komendy wstydź się
-Nauka skakania wokół przewodnika
-Zrobić cały tor do Agility
-Opanować cały tor do Agility
-Zrobić plac szkoleniowy na tyłach działki
-Nauka slalomu
-Pojechać na obóz z Agility    
-Kupienie porządnych szelek   
-Poprawienie relacji    
-Zmniejszenie stresu   
-Spędzenie aktywnie ferii   
-Spędzenie aktywnie wakacji
-Pokonanie strachu przed wodą
-Pokonanie strachu przed tunelami   
-Poprawa zabawy zabawkami na dworze   

*Postanowienia związane ze mną*
-Pogłębić swoją wiedze na temat kynologii i weterynarii
-Zacząć się porządnie uczyć   
-Sprzedać niepotrzebne rzeczy   
-Spędzać czas aktywnie
-Systematycznie prowadzić bloga

-zacząć nagrywać filmiki na Youtube  

 Lista będzie na bieżąco powiększana jak tylko coś wpadnie mi do głowy :D


                                    Nie zostaje mi teraz nic innego, niż po prostu życzyć wam

                                                        Szczęśliwego Nowego Roku!

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne postanowienia! Życzę powodzenia i wytrwałości w postanowieniach! Pozdrawiamy serdecznie ;)

    www.meggi-mix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń